Návod pro e-shopy
Důležité informace pro zákaznickou podporu
E-mailové a telefonické objednávky nelze hradit pomocí Twisto. Objednávku si vždy musí vytvořit zákazník
sám na svém zařízení na stránkách e‑shopu.
Změna kontaktních údajů (adresa, jméno, telefon, e‑mail) po potvrzení objednávky Twistem už není možná.
V případě, že zákazník uvede chybnou e‑mailovou adresu či překlep v telefonním čísle, může si je
prostřednictvím Twisto zákaznické linky změnit.
Zboží je možno doručit pouze na uvedenou adresu na objednávce – není možné měnit doručovací adresu po
procesu schválení Twistem.
Dokud není od Twisto objednávka potvrzena, zboží nesmí být expedováno. (V administraci není objednávka
Twisto.)
Twisto uhradí e‑shopu pouze ty objednávky, které řádně prošly procesem vyhodnocení ze strany Twisto.
Objednávky, které jsou ve stavu “cancelled” (zrušeno), se neexpedují.
Objednávka Twisto se aktivujte vždy až v momentě expedice zboží – tímto okamžikem zákazníkovi začne
běžet 14 denní splatnost.
Po obdržení vráceného zboží od zákazníka je nutno tuto skutečnost zanést do administrace, abychom
zákazníky neupomínali o platbu za zboží, které nemají.
Při nedodržení těchto kroků zodpovídá za škody způsobené podvodníky sám e‑shop!