Návod pro e-shopy
Proces schválení objednávky
Twisto na sebe bere riziko nezaplacení zákazníkem do 14 dnů. E-shop obdrží finance za odeslanou
objednávku ihned po expedici.
U každé objednávky se proto provádí vyhodnocení a dle výsledku je objednávka schválena, nebo zamítnuta.
V případě, že zákazníkovi nebyla objednávka schválena, může si vybrat alternativní platební metodu
poskytovanou Vaším e‑shopem.
Naším cílem je povolit co nejvíce objednávek. Musíme se však chránit proti těm, co to s námi nemyslí
dobře.
Průběh objednávky a platby s Twisto
Stav objednávek
Vytvořená
Nastává po úspěšném vytvoření objednávky. V tuto chvíli je možné upravit nebo odebrat produkty v objednávce manuálně v rámci administrace Twisto nebo automatizovaně skrze API.
Aktivovaná
V momentě expedice zboží proběhne aktivace objednávky Twisto. Objednávka se po aktivaci už nedá upravovat. Je možné pouze označit:
Vrácení objednávky
Po obdržení zboží na sklad je potřeba tuto skutečnost zaznamenat v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Objednávka se automaticky anuluje a zákazník nic neplatí. V případě, že objednávku zákazník uhradil, vrací e‑shop peníze přímo zákaznikovi. Tato informace je zobrazena v administraci či přes API.
Částečné vrácení objednávky
Po obdržení zboží na sklad je potřeba tuto skutečnost zaznamenat v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Automaticky se pošle upravený platební příkaz zákazníkovi.
Zrušená
V případě, že v administraci vidíte zrušenou objednávku, zboží prosím neexpedujte. Objednávka byla buďto zrušena na pokyn zákazníka nebo v rámci ex-post vyhodnocení objednávky jako riziková.