Návod pro e-shopy

Proces schválení objednávky

Twisto na sebe bere riziko nezaplacení zákazníkem do 14 dnů. E-shop obdrží finance za odeslanou objednávku ihned po expedici.

U každé objednávky se proto provádí vyhodnocení a dle výsledku je objednávka schválena, nebo zamítnuta. V případě, že zákazníkovi nebyla objednávka schválena, může si vybrat alternativní platební metodu poskytovanou Vaším e‑shopem.

Naším cílem je povolit co nejvíce objednávek. Musíme se však chránit proti těm, co to s námi nemyslí dobře.

Průběh objednávky a platby s Twisto

Stav objednávek

Vytvořená

Nastává po úspěšném vytvoření objednávky. V tuto chvíli je možné upravit nebo odebrat produkty v objednávce manuálně v rámci administrace Twisto nebo automatizovaně skrze API.

Aktivovaná

V momentě expedice zboží proběhne aktivace objednávky Twisto. Objednávka se po aktivaci už nedá upravovat. Je možné pouze označit:

Vrácení objednávky

Po obdržení zboží na sklad je potřeba tuto skutečnost zaznamenat v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Objednávka se automaticky anuluje a zákazník nic neplatí. V případě, že objednávku zákazník uhradil, vrací e‑shop peníze přímo zákaznikovi. Tato informace je zobrazena v administraci či přes API.

Částečné vrácení objednávky

Po obdržení zboží na sklad je potřeba tuto skutečnost zaznamenat v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Automaticky se pošle upravený platební příkaz zákazníkovi.

Zrušená

V případě, že v administraci vidíte zrušenou objednávku, zboží prosím neexpedujte. Objednávka byla buďto zrušena na pokyn zákazníka nebo v rámci ex-post vyhodnocení objednávky jako riziková.