Návod pro e-shopy
Proces vrácení zboží
V případě vrácení zboží je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto nebo automaticky přes
API. Twisto pak zašle vyrovnání na částku zpět v rámci měsíčního vyúčtování.
Vyrovnání s klientem neprobíhá, jelikož objednávku nehradil.
Situace spojené s vracením zboží
Vrácení celé objednávky
Po obdržení zboží na sklad je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Objednávka se automaticky anuluje a zákazník nic neplatí.
Vrácení části objednávky
Po obdržení zboží na sklad je nutné tuto skutečnost označit v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). Zákazníkovi se automaticky odešle nový platební příkaz.
Výměna zboží
Zákazník dostane stejný produkt za stejnou cenu. Například při výměně velikosti, barva atd. V tomto případě nás prosím informujte a my prodloužíme zákazníkovi splatnost objednávky.
Jiný produkt a cena – není možné
Po aktivaci objednávky nelze měnit nebo upravovat položky v administraci Twisto (případně u Vás v systému, pokud využíváte Twisto API). V případě, že zákazník má v objednávce více kusů a výměna se týká jen jedné položky, zákazník hradí jen zboží, které si ponechá (částečná vratka), nebo se ruší celá objednávka. Zákazník pak může vytvořit novou objednávku, se zbožím, o které má zájem.
Proces vyrovnání plateb za vrácené zboží.
Variatny vyrovnání:
- V rámci měsíce proběhne vyrovnání za vrácené zboží v daném období.
- E-shop zasílá finance za vrácené zboží na speciální kreditní účet
- Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, které už Twisto uhradilo e‑shopu
- E-shop zašle peníze na kreditní účet Twisto (viz níže)
- Při měsíčním vyrovnání se automaticky odečte kreditní zůstatek oproti vracenému zboží.
Vratkový účet Twisto
Twisto účet: 2900718922/2010
Var symbol: číslo objednávky
Spec. symbol: bude přidělen individuálně