Hoříme nápady. Nikdy nevyhasnem.
Klidně vypustíme do světa reklamu, kde vesmírný sexy zrzoun platí zlatými trenkami. A taky umíme žít z datové analytiky. Zrána si naložíme trochu stresu pohledem na ambiciózní byznys plán, na oběd jdeme spolu, odpoledne to u nás bublá debatami hlasitěji než v ostatních odděleních, večer si posíláme nápady na reklamy.
Chci na palubuJsme kreativní, ale nebojíme se čísel.
Akvizice
Akviziční tým má jasný úkol – přivádět nové zákazníky. Takže koukáme do dat, analyzujeme, optimalizujeme a vládneme placeným reklamním kanálům.
Retence
Pečlivě se staráme o stávající zákazníky. Snažíme se, aby Twisto produkty chápali a samozřejmě je i používali. A taky si pěkně pohlídáme, aby každý z nich dostal své narozeninové přání.
Brand
Kromě jednotlivých kampaní připravujeme i komunikaci na sociální sítě nebo obsah webu. Tak, aby bylo Twisto v celém tom bláznivém světě reklam zapamatovatelné a ještě k tomu na své zákazníky mluvilo absolutně srozumitelně.
Co vás nejvíce zajímá
Exponea, Tableau, Google Analytics, Roi Hunter, Google Ads, Trello, Slack, Photoshop…
Být jiní. Neopakovat se. A vyvarovat se frázím a floskulím (jako v téhle odpovědi).
Na kávě a Matéčku. Naše kreativita je založená na čistě přírodní a přirozené bázi.
Chceme mít hlavně spokojené zákazníky a zákaznice. A taky jich chceme měsíc od měsíce víc, to dá rozum. Děláme mailingové kampaně, staráme se o naše sociální sítě a dáváme si záležet na PR. A samozřejmě s láskou pečujeme o náš brand, který má pro nás cenu zlata i soli, ideálně dohromady.
Děláme, co můžeme. Velká část budgetu jde do online reklamy, spolupracujeme s influencery, affil partnery a podporujeme referral u našich zákazníků. Nikdy si ale nevymýšlíme ani nemlžíme. A když máme aspoň trochu prostoru, věnujeme se brand aktivitám pro šíření povědomí o značce.
Kam tě to u nás táhne
Chceš k nám? Koukni, koho v posádce postrádáme.